Igodepo S használati útmutató

Az Igodepo S egy ingyenes, könnyen használható leltár applikáció, amely lehetővé teszi az okostelefon vagy adatgyűjtő készülék segítségével történő gyors és hatékony leltározást. Legyen szó kisebb vállalkozásról vagy nagyobb raktárüzletről, az Igodepo S segít Önnek a leltározás folyamatának gyorsításában és hatékonyabbá tételében. Próbálja ki most, és élvezze az egyszerűséget és hatékonyságot az ingyenes Android alkalmazáson keresztül!

Igodepo S leltár applikáció kép

Kezdetek

Termék felvétel

A „Termékek” menüponton belül a következőképp adhatunk hozzá új tételt az adatbázishoz.

  1. Plusz gombra nyomva adható a listához az új termék.
  2. A betöltött felületen a vonalkód ikonra kattintva olvashatja be a hozzáadni kívánt termék azonosítóját (vonalkódját).
  3. Töltse ki a további mezőket:
    • Megnevezés
    • Alapértelmezett mennyiségi egység
    • Alapértelmezett mértékegység
  4. Az „Egyedi” mező bekapcsolásával aktiváljuk azt, hogy a leltár lista hozzáadásakor az ilyen termékekhez egyedi azonosító számot rendelhessünk hozzá, ami lehet például belső anyagszám, sorozatszám stb.
  5. A „Ment” gombra nyomva tudja elmenteni a terméket.

Tömeges termékfelvételre is van lehetőség Excel importtal, a jobb felső sarokban található három pontra navigálás után a „Feltöltés”-re kattintva lehetséges.

Tárhely felvétel

A „Tárhely” menüponton belül hasonlóan, mint a „Termékek” esetében a jobb alsó sarokban található ikonra kattintva adható hozzá új tárhely az adatbázishoz.

  1. Jobb alsó sarokban található plusz gombra kattintva vehető fel új tárhely.
  2. Tárhely megnevezés mező kitöltése.
  3. Mentés gomb lenyomása után már hozzá is adja a rendszer az új tárhelyet.
  4. Az adott tárhelyre újra kattintva lehet szerkeszteni a megnevezést.


Korlátlan számú tárhely hozzáadható az applikációhoz, amelyek bármikor szerkeszthetőek és törölhetőek. 
Tömeges tárhely felvételre is van lehetőség Excel importtal, a jobb felső sarokban található három pontra navigálás után a „Feltöltés”-re kattintva.

Leltár folyamat

Leltárlista készítése / szerkesztése / mentése

A „Leltár” menüponton belül a jobb alsó sarokban található ikonra kattintva adható hozzá új leltár lista az adatbázishoz. A leltár lista alapértelmezett megnevezése a készítéskori dátum, de ez bármikor átnevezhető. Hasonlóan a termékekhez és tárhelyhez, korlátlan számú leltár lista hozható létre és bármikor szerkeszthető.

Leltárlista kiválasztása után:

Jobb felső sarokban található három pontra kattintva az alábbi beállítások közül választhatunk.

  1. Leltárlista megnevezésének szerkesztése.
  2. Leltár lista törlése.
  3. Leltár lista mentése gombra nyomva az adott listában található összes tétel mentésre kerül egy Excel fájlba a rendszer által megjelölt mappába.

Leltározás megkezdése

Tételek felvétele:

  1. A leltár lista megnyitása után, a jobb alsó sarokban található plusz gomb megnyomásával adhatók hozzá a kívánt tételek.
  2. Hasonlóan a termék hozzáadása esetén a vonalkód ikonra nyomva beolvashatók a termékek azonosítói. / Adatgyűjtő eszköz segítségével elég csak beolvasni a termék vonalkódját.
  3. Egyedileg azonosítót termék esetén az egyedi azonosító beolvasása is kötelező. 
  4. Ezután megadható a leltározott mennyiség vagy maradhat a megadott alapértelmezett mennyiség.
  5. Tárhely kiválasztása után a következő tételnél automatikusan a már kiválasztott tárhelyt tölti be, ez a felvétel során bármikor változtatható.
  6. Be (+) / Ki (-) csúszka segítségével a listára felvehetjük és le is vehetjük a terméket, egy esetleg hiba, köztes árukiadás vagy egyéb tevékenység végett.
  7. Minden szükséges adat felvétel után a „Ment” gombra nyomva már hozzá is adta a terméket a listához.

Adatgyűjtő eszközön beállítható az azonnali mentés funkció (csúszka). Így az azonosító leolvasása után automatikusan már menti is a rendszer a tételt és már olvasható is be a következő termék.

Tétel mozgatás

A már felvett tételek szabadon mozgathatók az egyes lokációk között, teljes egészében vagy csupán részmennyiség is egyaránt.

Tételek mozgatás:

  1. A leltár listában szereplő felvett tételek egyikére kattintva az adott tétel törölhető, vagy mozgatható.
  2. A „Mozgatás” gomb megnyomása után a következő lapon tudjuk megadni a mozgatási adatokat.
  3. Tárhely kiválasztás
  4. Mozgatni kívánt mennyiség

Egyedi beállítások

A főmenü jobb felső sarkában található három pontra kattintva érhető el a beállítások menüpont, a névjegy, illetve az adatbázis törlése.

Beállítások:

  1. Alkalmazás nyelvének beállítása: magyar vagy angol.
  2. Gyorskereső bekapcsolásával gyorsan és egyszerűen lehet keresni az alkalmazáson belül. Három karakter megadása után a rendszer folyamatosan szűkíti a találati listát ameddig meg nem találjuk a keresett tételt. 

Adatbázis törlése:

  1. Az adatbázis törlése esetén a rendszer minden korábban felvett terméket, tárhelyet és leltár adatot kitöröl a rendszerből.
  2. Ezek a törlések minden esetben végleges törlések, így vissza nem vonhatók. Érdemes egy esetleges adatbázis törlés előtt a leltár adatokat előzetesen lementeni.

Segítünk minden kérdésnél

Nem találta meg kérdésére a választ? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Az alkalmazásban található összes adat törölhető a főmenü jobb felső sarkában található három pontra kattintva. Fontos, hogy az adatbázis törlés minden korábban felvett adatot töröl és nem visszavonható.

Minden felvett adat Excel-es exportálására lehetőséget biztosít az alkalmazás, így könnyebb átláthatóságot és riportálhatóságot biztosítva. 

Egyedi igény esetén ingyenes konzultációt biztosítunk a vállalatok részére, vegye fel velünk a kapcsolatot vagy írjon nekünk az info@igodepo.hu email címre. Az Igodeponet Kft. fő célja, hogy segítse a vállalkozások raktározás, logisztikai és gyártási folyamatait kész vagy egyéni szoftverek fejlesztésével. 

Az alkalmazás az adott eszközre, lokálisan menti az adatokat, így akár internetkapcsolat/hálózat nélkül (offline) is használható.

Az Igodepo S alkalmazás minden típusú okos telefonnal és adatgyűjtő eszközzel működik, amelyen Android operációs rendszer fut.

Az Igodepo S alkalmazás összes jelenlegi funkciója ingyenes, viszont van lehetőség egyedi fejlesztés igénylésére vállalatra szabottan.